Välkommen till Lines tryfflar - Den Perfekta Presenten!

Jag älskar choklad! Choklad är verkligen en av livets godsaker - en njutning.
Här presenterar jag mina olika tryfflar och presentaskar.
Alla tryfflar och askar har jag gjort för hand och jag har också hittat på de olika recepten.

Welcome to Line's Truffles - The Perfect Gift!

I love chocolate! Chocolate is truly one of life's wonderful things - a pleasure. Here I'd like to introduce my different truffles and gift boxes. I have made all truffles and boxes by hand and I've also come up with the various recipes.

__________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

söndag 19 september 2010

Passionstryffel

Detta är en helt ny tryffel. Ville (min sambo) föreslog att jag skulle göra en tryffel på mörk choklad med passionsfrukter. Premiären för Passionstryffeln var i augusti 2010, lagom till vår 4 åriga förlovningsdag. Så passande!

Passionstryffeln innehåller äkta passionsfruktskärnor och är rullad i riven ljus choklad.

När du smakar på tryfflen känner du tydligt passionsfruktskärnorna; en mycket god kombination med den mörka choklanden.


This is a brand new truffle. Ville (my fiancé) suggested I make a truffle in dark chocolate with passion fruit. The premiere of the Passion truffle was in August 2010, just in time for our four-year anniversary as engaged. How perfect!
The Passion truffle contains genuine passion fruit seeds and is rolled in grated light chocolate.
When you taste the truffle you clearly feel the passion fruit seeds, a very good combination with the dark chocolate.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar